rindu infiniti !

aku rindu gelak tawa mereka ,
aku rindu maki hamun mereka ,
aku rindu senyum manja mereka ,
aku rindu belanja dunia mereka ,
aku rindu kita bertiga :)


wei seluruh alam dengar lah laungan cerita sedih gembira menawan hati ku ini.
rindu ku tak terkata . hati ku penuh gelora namun hanya pada mereka berdua .


wahai pemilik tubuh yang cantik dan menawan 

syafiqah ayub

dan 

  Tuan empunya otak yang cerdik  

noor fadzilah abu bakar
dengar lah rintihan sedih pilu derita nestapa hatiku ini!
AKU SANGAT MERINDUI kalian berdua :)

ulang suara !

! RINDU ! RINDU ! RINDU !



demi mengejar cita-cita kita . anda berdua berjauhan dari dunia gemilang kita semua . namun hati kecil rintih rintihan mengata memaki hamun masa kerana cemburu buta. cemburu durjana tidak ingin meminjamkan walau sekejap masa untuk kita bersua muka . 


KUALA PILAH - BATU PAHAT - SKUDAI .


"Ya Allah . pinjamkan kami masa supaya kami boleh bertemu sua . pinjam kan kami kesempatan supaya kami dapat membalas senyuman mesra dan pinjamkan kami nyawa supaya kami mampu untuk melihat berdiri nya kami bertiga didepan mata . Rahmatillah persahabatan kami Ya Allah . lengkapkan lah hari-hari kami dengan kegembiraan walau ketika berada di dalam kesulitan . kau ukirkan lah senyuman itu walau sekejap"


sesungguhnya tiada yang lebih indah dari memiliki mereka SAHABAT sebenar yang akan dibawa kesyurga . inshaAllah .

4 comments:

  1. seronok bile ade sahabat yg memahami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah :) Allah ciptakan mereka sebagai pelengkap hidup disamping keluarga :)

      Delete
  2. betuahnya mereka ade kawan macam u nie...hehehe..dah rindu tu apa lagi??cari laa masa sesuai untuk berjumpa...hehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuu , susah la u . kekangan masa sebab semua belajar jauh-jauh . kitorang semua tgh belajar lg . tu susah nak jmp :(

      Delete